2012. április 19., csütörtök

NS – Shine – 21. fejezet (Ízelítő)

Sziasztok!
Tudom, hogy mostanra egy teljes fejezetet ígértem, de az van, hogy már majdnem elkészültem vele, amikor visszaolvastam és rájöttem, hogy nem tetszik. Igen, ilyen is van. Én nagyon igyekeztem megírni mára, de se a stressz - hogy elkészüljek vele időre -, se a más dolgaim körül járó gondolataim nem segítettek ebben, úgy pedig nem fogom feltenni, hogy nekem nem tetszik. Úgyhogy a hétvégén átírom, és hét elején pótolom a frisst. Elnézést!

Addig is szép, napsütésben gazdag napokat kívánok, és persze jó olvasást kívánok az ízelítőhöz! :)

Pusz, Krisz

Ui.: Aki esetleg még nem vette észre, annak felhívom a figyelmét rá, hogy új fejlécet kapott a blog, valamint elnézést, de a Volturis szereplők kép és rövid jellemzésével is csúszok.

Nem egybefüggő részlet!



21. SZERETLEK MAMI!


SZERELMEM APJA A FÉKPEDÁLBA TAPOSOTT, mire a sebesen száguldó autó kínszenvedve megállt. Csak Edward körém fonódó karjainak köszönhetően nem esett bajom. Mikor aztán a sötét tekintet a két ülés között rám szegeződött, biztos voltam benne, ha a szívem a váratlan fékezés okozta riadalomtól nem is, ettől biztosan áttöri a bordáimat. Az idősebb Edward szeme hatalmasra kerekedett, benne értetlenség – és talán hitetlenség – cikázott.

– Apa?!

– Edward, jól vagy? Minden rendben? – aggodalmaskodott a fia után Bella is.

– Ő volt! – meredt rám, éjfeketén fénylő tekintete megijesztett. Kétségbeesetten vártam, hogy elmondja mégis mit tettem.

– Kiről beszélsz? Bellsről? Válaszolj már Edward! – parancsolt rá Bella sürgetően.

– Nem te voltál Bells, nem te tetted, hanem… Ő – mondta apósom nyögvenyelősen. Feszült tartása ellazult, tekintete pedig szinte ellágyult.

– Ki az az Ő, apa?

– A baba – felelte végül egy félpercnyi csend után nemes egyszerűséggel. Alig jutott el a tudatomig mit mondott, de aztán…

– Te hallod a fiamat? – akadt el a lélegzetem.

– Nagyon kimerítette Jane-ék lebénítása – mondta figyelmen kívül hagyva kérdésemet, melyre a válasz immáron egyértelmű volt. – Nagyon sajnálja, ami történt. Ő csak meg akart védeni téged, nem állt szándékában bántani – folytatta. Kezemet ösztönösen a hasamra szorítottam.

– Egy percig sem feltételeztem! – szólaltam fel védekezőn. – Ő a kisbabám, hogy is haragudhatnék rá bármiért, főként mikor megmentett… mindkettőnket. – Tenyeremmel finom mozdulatokat téve köröztem a hasamon, hogy megnyugtassam, bár nem voltam benne biztos, hogy érzi, akárcsak azt, mennyire szeretem.

Szerelmem ezt követően még percekig ült kissé sokkosan mellettem a már biztos tényt emésztgetve; apa lesz, majd míg Alice feltépve a kocsiajtót örömujjongva csicseregte el gratulációját, ő felocsúdva kezét a pocakomra simította. Isten látta lelkem, nem akartam sírni, de a meghatottság mégis könnyeket csalt a szemembe.

(…)

– És Nessie meg a pici? – érdeklődtem a házba tartván. Jó volt végre itthon lenni. Mikor beléptem csend és üresség fogadott, ami nem vallott erre a családra. Már mind bent voltunk, amikor megjelent Emmett a lépcső tetején.

– Jó újra látni vadmacska! – lépett hozzám és gyorsan átölelt. Nem mintha nagyobb fogadtatást szerettem volna, de furcsa volt ez a visszafogottság, főleg Emmett-től. Nem vallott rá. – Jó, hogy megjöttetek – mondta immáron a többiek felé fordulva. Idegesnek tűnt.

– Mi történt Nessie-vel? – kérdezte az idősebb Edward fivérét szinte már rémülten. Az összes vér kifutott belőlem hirtelenjében. Imádkozni kezdtem, hogy minden rendben legyen nővérkémmel és a babájával.

– Nem tudjuk. Váratlanul görcsölni kezdett aztán… – Ám még mielőtt Em befejezhette volna, amit elkezdett, az idősebb Edward és Bella felszáguldottak az emeletre.

– Látni akarom Nessie-t! – mondtam Edwardnak olyan határozottan, amennyire csak bírtam, miközben a könnyeimmel küszködtem. Szerencsére nem ellenkezett, kézen ragadva követtük Carlisle-t a szobába.

– Mégis mi történt kicsim? – faggatta Bella a lányát az ágy szélén ülve mikor beléptünk. Rose és Esme az ablaknál álltak, míg Jacob a másik fal mentén járkált fel s alá.

– Nem tudom, éppen vért ittam, amikor egyszer csak begörcsöltem – zokogta a választ nővérkém.

– Ma reggel elfogyott az állatvér, amit eltettünk, és mivel nem volt még időnk vadászni, így donorvért kapott – magyarázta Rosalie.

– Nem mozog anya, azóta egyszer sem rúgott – zokogta Nessie a hasát ölelve. Összefacsarodott a szívem szenvedése láttán. Bármit megadtam volna, hogy rendben legyen a kisbabája.

– Nyugodj meg, édesem! – vigasztalta Bella magához ölelve.

– Apa? – kérdezte mellettünk az idősebb Edward alig hallhatóan nevelőapját.

– Számítani lehetett rá, hogy a farkasgének miatt összeférhetetlen lesz a magzat Nessie testével – mondta némi tanakodás után. – Azonban az is fent állhat, hogy egy belső harc folyik a gyermekben a két egymástól eltérő gén miatt – elmélkedett tovább.

– De ugye minden rendben lesz a picivel? Mondjátok, hogy rendbe jön! – kérlelt minket Nessie kétségbeesetten. A doktor tanácstalan volt, én viszont tudtam, mennyire nem tenne jót nővérkémnek jelen pillanatban egy nem, vagy egy talán válaszként. Kihúztam hát a kezemet Edward markából és odaléptem hozzá.

– Erős kis vasgyúró ő, meglásd minden rendben lesz – mosolyogtam rá összeszedve magam.

13 megjegyzés:

  1. ÓÓ Művésznő!
    Felőrlöd az idegeim a várakozással :D Arra is rájöttem, hogy az ízelítőket nem szabad elolvasnom, mert az még rosszabb mint ha nem is tudnék semmit a következő fejezetről.
    Freeb kisasszony történetét kivégeztem, szóval most kezdem újra a tiéd, addigra tuti lesz friss :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia gee!

      Hogy vannak az idegeid? :P
      Remélem, legközelebb nem fogsz azzal jönni, hogy addig egyáltalán nem olvasol, míg be nem fejezetem a történetet. *bizakodik*
      Csak kíváncsiság kedvéért, eddig hozzávetőlegesen hányszor olvastad már el a New Sunt? *pirul*
      Ahm hé! Te tartozol még nekem egy magyarázattal. Tudod, a könyvekkel kapcsolatban. Kíváncsi lennék. :P

      További jó olvasást! :)

      Pusz, Krisz

      Törlés
    2. Az idegeim rendben vannak, de a friss alatt majd kifejtek mindent amit összeszedtem most.
      Azthiszem most jártam a 6. alkalomnál. Az első 16-17 fejezetet már legalább 10x olvastam :D Elég durva függőségben szenvedek...
      Be fogom pótolni, csak most nekem is feltorlódtak a dolgaim picit, örültem, hogy olvasni volt időm :)
      Este a fejezet alatt folytatom, ugyanis találtam egy olyan dolgot amitől az ütő megállt bennem :D

      Törlés
    3. Direkt csinálod?? :o
      Na látod, ezért nincs bűntudatom, hogy az idegeiden játszom! :P Ilyet mondani nekem, hogy találtál valamit amitől az ütő megállt benned, és közölni, hogy csak este mondod el, KEGYETLENSÉG!!
      Ahm, nem leszidás, se nem sürgetés volt, kérlek félre ne értsd, csak azt hittem elfelejtetted. Arra várok türelmesen, a másikra már kevésbé! XD
      A függőségednek meg személy szerint örülök. :P

      Törlés
    4. Viszont először megkérdezem, hogy hogy tudok még kiérdemelni topsecret-kártyát? Nagy valószínűséggel minimum 2-re lenne szükségem az ideiglenes lelki békémhez :D
      Ugye nem felejtetted el, hogy van egy ilyenem? Mindenesetre az esti válaszodtól függően nagy valószínűséggel fel fogom használni azt ami jelenleg a rendelkezésemre áll :D
      El fogom küldeni a héten ha minden jól megy és nem értem félre :D
      Ne aggódj addig se :P

      Törlés
    5. Hé, tudtad, hogy te vagy az egyetlen, akinek ilyenje van? A végén még megkeresnek és megvernek, amiért másnak nincs ilyenje. *behúzza a fejét*
      Hogyan... hogyan... *gondolkodik*
      Adj tippeket és majd meglátjuk. :P
      Ahm, a kártya csak egyetlen kérdésre felhasználható, és a kérdés nem lehet összetett, mint mondjuk mikor általában kívánni szokott az ember és megpróbálja egy kívánságba zsúfolni minden vágyát. Szóval a kérdés mondata nem végteleníthető, csak mert nem teszel bele vesszőt meg pontot. :P
      És húúú, na most izgulok! *lerágja estig a körmeit*
      A leveledet pedig előre is köszönöm, csak nyugodtan, tudom milyen mikor az ember nyáron is el van havazva. :/

      Törlés
    6. Mióta felvetetted a TopSecret-kártya szerzésének lehetőségét máson sem kattog az agyam. Mit mondasz, szerinted egy újabb játék itt a blogon, egy, két vagy akár egyszerre három kártyáért is milyen lenne?
      Ez még csak elmélet, csak gondolkodom, de kíváncsi vagyok mit szólnál egy ilyenhez? :)

      Törlés
    7. Ha olyan a játék, hogy másnak nincs esélye nyerni csak nekem, akkor simán jó lenne :D
      De a fejezet után írni fogok egy mailt a két kérdésemmel. Lehet hogy nem is lesz annyira topsecret :D Igazából mindössze két kérdésem van, de ezt még megbeszéljük, addig tanulok még egy kicsit a friss előtt:D

      Törlés
    8. Hehe, jó, hogy nem azt kéred, hogy bundázzam meg. :P Ahm, ha New Sunos lenne, biztosan lenne esélyed, még én se olvastam annyiszor a történetemet, mint te. XD
      Ahm ok, ezt a kérdéses dolgot akkor megbeszéljük, feleslegesen nyugi, nem fogom elvenni a kártyádat. ;)
      Jó tanulást! :)

      Törlés
  2. Szia Clau vagyok.Nagyon tetszik az ízelitő.Mindig nagy izgalommal várom a fejezeteket tőled.Már várom a folytatást.Pusszy:)

    VálaszTörlés
  3. Ismét Clau vagyok.Még annyit hogy nagyon tetszik már elöre a baba képessége.Pusszy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Clau!

      Örülök, hogy tetszett az ízelítő, remélem, a teljes fejezet is legalább ennyire elnyeri majd a tetszésedet! :)
      A baba képességéről pedig még lesz szó. :)

      További jó olvasást! :)

      Pusz, Krisz

      Törlés
  4. Jó estét, Mr. és Mrs.

    Nem lenne igazságos, engem nem dicsérni az, aki
    lehetséges a kölcsön pénzt az utolsó hónapban Kellett
    menteni egy életveszélyes eloször nem hittem egyetlen
    Semmi, csak a kíváncsiság arra biztatott, hogy próbálja meg, és végül sikerült
    hogy ezt a hitelt, hogy kijöttem a zsákutcából, amelyben én
    élt, én töltötte be a feltételeket, és nehézség nélkül, saját számlám
    írták jóvá 1.400.000 € kértem. Szükséged hitelek
    pénzt az egyének közötti
    megbirkózni a pénzügyi nehézségek, hogy végre megtörni a patthelyzet
    melyek hatására a bankok, a kilökodésének az alkalmazás fájljait
    hitelek? Azt javaslom, egy adott szakérto finanszírozás
    kölcsönt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Mr. Mario Lucenti
    amely megrázta képesek arra, hogy hitelt bármely személy
    képes visszafizetni, és a feltételeket, amelyek lehetové teszik a
    az élet. Itt azok a területek, ahol tudnak segíteni: * Pénzügyi
    * Lakáshitel * Befektetési hitel * Auto Loan * Adósság
    Konszolidáció * Line of Credit * Második Mortgage * beszerzése
    * Credit Személyi Kölcsön Ön
    beragadt, tilos bank, és nem az az elonye,
    bankok, vagy jobb, ha van egy projekt, és szükségük van a finanszírozásra,
    rossz hitel, vagy kell a pénz a számlák befizetése,
    alapok befektetni a vállalkozásokat. Tehát, ha kell
    hitelezés pénzt, ne habozzon kapcsolatba lépni vele, o boldog lesz
    óriási segítség Kérjük, csatlakozzon hozzám, és küldje el
    alkalmazni a kölcsön 48 órán belül best.This az e-mail:

    duvalles.phillips@outlook.com

    Köszönjük, hogy végül letette az üzenet, hogy segítsen a rászorulóknak

    Sok szerencsét!

    VálaszTörlés