2011. december 30., péntek

Sajnálom... (de azért nincs vész!)



Sziasztok!
*mély sóhaj* Hol is kezdjem… Na jó, jöjjön inkább a lényeg, hisz az a fontos.

Elnézést, bocsánat és mi egyéb! Mostanság valahogy nincs ihletem, nem tudom, hogy miért lehet. :/ Hetekig próbáltam kitalálni és megírni a karácsonyi novellát, de egyszerűen a minap rá kellett jönnöm, hogy nem fog menni. Most legalábbis nem. Szép lassan, ahogy jönnek az ötletek, majd megírom, de annak semmi értelme, hogy ülök napi X órát a gép előtt és erőltetem az írást, és alig haladok pár sort. :/

Így inkább úgy döntöttem, hogy nekikezdek az új, azaz a 14. fejezetnek. Nem tudom, hogy ki mire számít, én tartom magam az eredeti elképzelésem. Remélem, lesz benne izgalom, meglepő fordulat és mi egyéb. *bizakodik*

Valamint, ha minden úgy megy, ahogy szeretném, akkor ezzel a fejezettel párhuzamosan megírok egy még legyen meglepetés milyen novellát, vagy egy Pillanatképeket, ami egy, esetleg két részes lesz, ez a 14. és 15. fejezettől függ.
Nos, ennyi lenne nagy vonalakban, a többi igazából csak rizsa, azt meg mindenki tud főzni. :P

Tényleg ne haragudjatok, hogy eddig várattalak titeket és még egy kicsit foglak, mivel csak 2012-ben lesz friss , és még csak nem is az a novella jön, amire vártatok, de az írást és az ihletet nem lehet erőltetni, én legalábbis nem tudom, és nem is igen szeretném.

Millió bocsánat, és előre is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! :)
Pusz

ui.: Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat, a hátam lassan, de biztosan gyógyulgat. :)

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én is remélem, lesz benne izgalom, meglepő fordulat és egyéb dolog !
    Várom a friss kérlek siess vele!
    Boldog újévet!
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      Én is remélem!
      Köszönöm! :)
      BÚÉK!

      Pusz, Krisz

      Törlés
  2. Szia!
    Ne aggódj már alig várjuk h friss érkezzen, de az írást tényleg nem lehet erőltetni. BUÉK. Sikerekben és ötletekben gazdag új évet:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, viki!

      Köszönöm a megértésedet! :)
      BÚÉK!

      Pusz, Krisz

      Törlés
  3. Szia Krisz!

    Nyugi, így az év végén mindenkire ráfér, hogy kiengedje az egész éves gőzt és kicsit leeresszen.
    Ne sajnáld, hisz egész évben elláttál bennünket csupa jóval, izgalommal, meglepő fordulatokkal.

    Kellemes feltöltődést kívánok!
    BUÉK!

    Niko

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Niko!

      Köszönöm a megértésedet! :)
      BÚÉK!

      Pusz, Krisz

      Törlés
  4. Szia Krisz!Ne aggódj!Megbocsátjuk,hiszen nem lehet eröltetni az írást,és te egész évben bőven elláttál minket olvasnivalóval!Pihend ki magad,szeritem ne is gondolj most az írásra ne erőltesd,és akkor lesz ihlet! :-) Nagyon várom már a frisst!A hátad miatt jóbbulást!És rengeteg ötletet és egészséget kívánok a 2012-es évre!!B.U.É.K!! :-) <3 Puszi Alexa91

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Alexa91!

      Köszönöm a megértésedet! :)
      BÚÉK!

      Pusz, Krisz

      Törlés