2011. október 4., kedd

NS - Shine - 7. fejezet (Ízelítő)!

Sziasztok!
Igen, tudom, hogy azt ígértem, hét elején érkezik a friss, de egyszerűen nem megy most az írás. :S Nem tudom, mi van velem, csak ülök a „papír” felett és nem jönnek a szavak. :( Azért egy 8 oldalt már sikerült összehoznom, úgyhogy ha semmi nem jön közbe, akkor hétvégén most már tényleg lesz friss. *lekopogja*
Még mit akartam mondani? *töri a fejét*
Ja, igen! Az előző fejezetnél írtam, hogy majd a következőben mindent megértetek. Meg, hogy majd adok külön magyarázatot is a tettemre. Nos, ebből a kis ízelítőből még semmi sem fog kiderülni, így előlegbe annyit – válaszok helyett, egy kérdést tennék fel nektek –, hogy Nem volt minden kicsit „rózsaszín” nektek?
No, de nem csacsogok többet, megyek – mert mennem kell –, vár rám az írás, meg hét édes, kéthónapos kiscica! (Név szerint: Miu, Samu, Mosi, Figo, Míra, Leo és Mici) :D

Pusz

ui.: A 7. fejezetből most két, egymástól különálló részt kaptok ízelítő gyanánt. Tessék figyelni az elválasztásra! :)



– Igen, ez tényleg jó – nevettünk mikor a házhoz értünk. Azután Edward váratlanul egész testében megfeszült, és mint akinek földbe gyökerezett a lába meg sem moccant. Ijedten néztem rá. Arca először kifejezéstelen volt, aztán rám mosolygott. – Vendégeink érkeztek – magyarázta rémült ábrázatom láttán. Nahuel látogatása óta csak még inkább tartottam az idegen vámpíroktól. – Ne aggódj Szerelmem, csak a Denali klán az. Tudod, már meséltem róluk. – Bólintottam. – Gyere, bemutatlak nekik! – simított végig az arcomon gyengéden, és egy csókot lehelt az ajkaimra, majd kézen ragadott és bevezetett a házba.

– Edy! – kiáltotta egy női hang, mikor beléptünk az ajtón. Még csak felmérni sem volt időm a helyzetet, csak a felénk rohanó vámpírnőt láttam. Ösztönösen hunytam le a szemem, és mikor egy perccel később újra kinyitottam, Kedvesem hátával találtam magam szemben. Félve lestem ki oldalra. Edward védelmezőn állt előttem, vele szemben pedig egy nagyon csinos, aranybarna íriszű lány. Az ismeretlen vámpír megilletődve nézett Edwardra, akiről aztán felém emelte értetlenkedő tekintetét. Úgy meredt rám, mint aki szellemet lát, vagy legalábbis nem érti, mit keresek itt.

– Sajnálom, én nem… – nézett felém, majd vissza Edwardra. – Én csak fel akartalak köszönteni – rebegtette hosszú szempilláit Szerelmemre, majd egész közel hajolt hozzá, úgy suttogta neki. – Boldog születésnapot, Edy! – nyomott egy csókot hosszasan az arcára, amitől féltékenyen felmordultam. Tettem egy lépést oldalra, és belekaroltam Edwardba, mire az ismeretlen lány véve a lapot hátrébb lépett.

– Üh! Köszönöm, Leona! – felelte Edward, míg én összeszűkített szemekkel néztem az ismeretlent, akiről „véletlenségből” elfelejtettek szólni nekem. Ez persze azonnal gyanakvásra és féltékenységre adott okot. Dühös is lettem Edwardra, amiért elhallgatta előlem ennek a lánynak a létezését, főként úgy, hogy még a vak is láthatja, hogy érdeklődik Kedvesem iránt.

Az ismeretlen lány tagadhatatlanul csinos volt. Hatalmas szemei borostyán színben pompáztak. Búzaszőke haja finoman keretezte ovális arcformáját, melynek vonásai még szinte gyermekiek voltak. Ha ember lett volna tizenötnél nem néztem volna többnek.

(…)

– Szóval te lennél Bells? – mért végig lenézően Leona, mire csak azért is kihúztam magam büszkén. – Meg kell, hogy valljam, valaki különlegesre számítottam, ha már egyszer Edy szívének a birtoklásáról van szó. De te annyira átlagos vagy, hogy egyszerűen nem értem, mit eszik rajtad – nyílt meg előttem, ami igencsak váratlanul ért és meglepett.

– Azt én sem tudom, de a lényegen ez mit sem változtat. Engem választott és szeret, nekem több nem számít! – szögeztem le a tényeket.

– Pedig én előbb szerettem!

– Azt menten gondoltam – fanyalogtam. Fagyos nézésébe már-már beleborzongtam, de nem mutattam ki. Nem akartam megadni neki azt az örömet, hogy lássa, tartok tőle, mint vámpírtól. Hogy esetleg félreértse, és azt higgye, hogy mint vetélytárstól viszolygok.

– Hidd el, nem vagyok én olyan rossz, mint elsőnek gondolsz, csupán szerelmes. Gondolom, te is mindent megtennél Edyért, ahogyan én is!

– Ugye tisztában vagy vele, hogy Edward minden egyes szavadat hallja? – emlékeztettem Kedvesem jelenlétére a házban, miközben testem mellett ökölbe szorultak kezeim.

– Pillanatnyilag eléggé belemerültek Carlisle-lal és Eleazarral a beszélgetésbe. Amúgy meg jól tudja, hogy érzek iránta, ez nem titok – mosolygott idegesítően. – Csak adj lehetőséget, hogy elmagyarázzak mindent, mert gondolom ő nem tette meg – meresztette rám hatalmas, „ártatlan” borostyánszín szemeit, mialatt ajkán győzelemittas vigyor ült. Nem akartam bevallani, még magamnak sem, de igaza volt, minthogy Edward valóban nem számolt be nekem nemhogy a kapcsolatukról – ami volt, vagy ami van –, de még csak a létezéséről sem.

– Ám, legyen! – egyeztem bele gyomorgörccsel a hasamban. – Hallgatlak.

– Mit szólnál közben egy sétához? Nyugi nem bántalak, esküszöm! – tartotta fel védekezőn kezeit. – Nem akarok rosszban lenni a családdal, főleg nem Edwarddal, ezt te is beláthatod. Csak egy séta és beszélgetés. Nos, benne vagy?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon kívácsivá tettél.Kérlek írd meg az egészet!!Amúgy nagyon tetszett,csak így tovább!!:)))

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Gina vagyok remek lett a bevezető, kellőképen fel is csigáztál. De ki ez a Leona a Denali klánban ??? Saját új szereplő vagy új családtag a klánban.
    Várom a folytatást
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    ÁÁÁÁÁÁÁ:D ...kicsit rózsaszín... gondoltam hogy most jön valami 360 fokos fordulat, és akkor minden összegubancolódik... De nem erre számítottam. Most megint pörög az agyam ezerrel és kombinál:DD
    Várom a fejit nagyon-nagyon:))
    Pusz Andi

    VálaszTörlés
  4. Sziaaa!!
    Most ez olyan ez a Leona mint Edwardnak (Mármint az igazinak, a twilight-ba xDD) Tanya?? :))
    Nagyon kííváncsi vagyok!!!!!!!!
    Mikoooooooor jön az új fejiiii???
    Most kicsit később írok, mert elfelejtettem....
    Nem tudom azt hogy lehet.. xD
    Nagyon várom hogy teljes legyen a feji, és Jacob is benne legyen, meg Nessie, és Jacob megtudja h kije is neki Bells....
    NAGYON_NAGYON Vááááááááárom!!!!!!!!!!!!!!!
    Már!!!!!!!! :)) Siess a következő fejivel!!!!!!
    XDDDDD
    Puszi: Zsófi!!!
    =))

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Pati!

    Örülök, hogy tetszett ez a kis ízelítő, remélem, az egész is elnyeri majd a tetszésedet. :)

    További szép, esőmentes melegebb időt kívánok! :)

    Pusza, Krisz



    Gina!

    Örülök, hogy tetszett ez a kis szösszenet, hogy sikerült vele felcsigáznom. :)
    Kíváncsian várom, hogy mit szólsz majd a teljes részhez.
    A kérdésedre pedig, hogy válaszoljak; Leona saját új szereplő, de majd a fejezetből megismered. :)

    További szép, esőmentes melegebb időt kívánok! :)

    Pusza, Krisz



    Andi!

    Nos, igen, azt hiszem tényleg 360 fokos fordulat lesz, de legalábbis 180. :P
    Kíváncsian várom, hogy miket kombinált össze a fejecskéd. :D

    További szép, esőmentes melegebb időt kívánok! :)

    Pusza, Krisz



    Zsófy!

    Nos, hogy Leona olyan-e mint Tanya, azt döntsd majd el te magad. Én nem újabb Tanyát szerettem volna, remélem, ez majd lejön a teljes fejezetből, abból, amit majd Leona elmesél. De ha azt vesszük, akkor igen, mert ő is féltékenységet fog majd szítani a szerelmesek között. Na, de a többit majd a teljes részből megtudod. :)
    Örülök, köszönöm, hogy várod, remélem, hogy a benne leírtak miatt nem fogsz rám nagyon megharagudni, és továbbra is élvezettel olvasod majd a történetet. *bizakodik benne nagyon*

    További szép, esőmentes melegebb időt kívánok! :)

    Pusza, Krisz

    VálaszTörlés