2011. július 4., hétfő

Akkor még egyszer, avagy mi is van most a New Sunnal?

Sziasztok!

Mint az a címből is látszik ez a bejegyzés amolyan tisztázás, magyarázatféle.
Csak még egyszer összegezni akartam a dolgokat a New Sunnal kapcsolatban, mivel észrevettem, hogy még mindig akadnak olyanok, akik vagy nem látták a kiírásaimat, vagy nem teljesen értették, hogy mi is a helyzet most.


Tehát! A New Sun történetem – terveim és reményeim szerint – három részből/kötetből/"könyvből" – kinek mi tetszik :) – fog állni!
Az első ilyen rész – nevezzük most így – a Sunrise volt (azaz Virradás), aminek nemrégiben került fel a blogra az Epilógusa. (Ha megnézitek a Twilight saga könyvek végén is mindenhol volt ilyen zárás.)


A második rész a Shine címet kapta (azaz Ragyogás), aminek már olvashattátok is a Prológusát. Ez a történet szoros folytatása, és ugyancsak Bells szemszögéből olvashatjátok. (Valamint elképzelhető, hogy ehhez a részhez is fognak Pillanatképek tartozni, ahogy az előzőhöz is. Akár Edy, akár más szemszögéből. De erről ha aktuális lesz írni és szólni fogok.)


A harmadik rész pedig a Sunset lesz (azaz Napnyugta). Ami bár ugyancsak ennek a történetnek a folytatását képezi majd, SŐT, ez lesz igazából a lezáró része a New Sunnak, de egy csavar és szemszögváltás miatt akár külön is lehetne venni az első kettőtől. Bár szerintem mégsem, hiszen mint mondtam ez a történet zárása, minden addig elvarratlan szál itt kap majd értelmet. (Jó-jó, tudom, hogy ez két ellentétes állítás volt. Igazából én egynek tekintem a három részt, de egyes dolgok miatt mégis kicsit különálló. Nos... majd ti eldöntitek. :))


És mielőtt megkérditek, hogy akkor mi is lesz benne, ki mesél és ilyenek, el kell, hogy szomorítsalak benneteket, mert nem árulhatom... nem árulom el! ;) Annyit azért mondhatok, hogy ugyancsak a Cullen családról fog szólni, de minden más infó, és a mesélő kiléte csak is a Sunsetben fog kiderülni. Azaz, aki nagyon figyel majd a Shine végén, az már előre rájöhet dolgokra. ;) Na, de lakat a számon! :P


De ez persze még a jövő zenéje! Addig is remélem, sikerült mindenkit megnyugtatnom, miszerint nincs vége ennek a történetnek! :)
Kérés, kérdés, óhaj, sóhaj, panasz? Remélem, így már érthető minden, de ha mégsem, csak írjatok nyugodtan, szívesen válaszolok. :)
Szép hetet kívánok mindenkinek, legyetek rosszak! ;)
A hétvégén állítólag jön a felmelegedés. :D
(És csak halkan jegyzem meg, hogy a jövő héten pedig remélhetőleg tudok frissel jelentkezni, főleg, hogy úgy 80-90%-ban elkészültem a már említett Nessie és Jacob novellával. Így remélem, most már békén hagy Ness és Jake, hogy újra Bellsszel és Edyvel dolgozhassak. :P)
Pusz


ui.: Csak gondoltam szólok, hogy a napokban lesz egy kis változtatás az oldalon. Nem kell nagydologra gondolni, csupán annyi az egész, hogy a Galériában szereplő képeket az adott fejezetek alá is beteszem, valamint régebbre posztolok dolgokat. De erről majd akkor írok, hogy ha elkészült. :)

ui.2: Estig bezárólag pedig minden kommentre válaszolni fogok, amit az elmúlt két részhez írtatok. Mindet nagyon szépen köszönöm! :)

ui.3: És végül, de nem utolsósorban szeretném megköszönni, hogy ennyien olvastok. (Természetesen nem csak a regisztrált követőkre gondolok itt!) Sosem gondoltam volna, hogy valaha is ennyi embert fog érdekelni az én kis elmeszüleményem. (Még olyanokat is, akik nem rajongnak annyira a Twilightért, mégis olvasnak engem.) *fülig vörösödik miközben meghatódva elmorzsol egy könnycseppet* A sok kedves, biztató szót vagy épp kritikusat is nagyon szépen köszönöm. Hálás vagyok a támogatásotokért és még nagyon sok mindenért, amit lassan már egy éve nyújtotok nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése