2011. június 20., hétfő

Boldog Születésnapot Edward Cullen!


Először is, mint minden Twilight Saga szerető, én is szeretnék Nagyon Sok Boldog Születésnapot kívánni Edwardnak, aki ma töltötte be a száztizedik születésnapját!
(Edward Anthony Masen Cullen, született 1901. június 20.-án.)




 
„− De talán nem is ez a jó hasonlat. A brandynek talán túl könnyű lenne ellenállni. Az
alkoholista helyett inkább heroinistát kellett volna mondanom.
− Szóval én vagyok a kedvenc kábítószered? − ugrattam, hogy enyhítsek egy kicsit a
hangulat komolyságán.
Futólag elmosolyodott, láthatólag méltányolta az erőfeszítésemet.
− Igen, az a helyzet, hogy pontosan az vagy nekem: a legtisztább heroin!”

 
„De aztán megint az arcomat fürkészte, és lehervadt a mosolya.
− Még mindig azt várod, mikor rohanok el sikoltozva, igaz? − találgattam.
Bólintott.
− Nem szeretnélek kiábrándítani, de egyáltalán nem vagy olyan félelmetes, mint
amilyennek képzeled magad. Ami azt illeti, én egy csöppet sem félek tőled! − hazudtam
könnyedén.
Szemöldökét felvonva, hitetlenkedve meredt rám. Aztán hirtelen széles, gonosz mosoly
terítette be a képét.
− Ezt most tényleg nem kellett volna mondanod!”

 
„- A 18 nem is számít öregnek. - mondta Alice - Nem várnak a nők általában
a 29-dik születésnapjukig azzal, hogy bedepizzenek?
- Öregebb mint Edward – motyogtam.
Felsóhajtott.
- Gyakorlatilag - mondta könnyedén - csak egyetlen évről van szó.”

„Habár a vékony takarón átérződött teste hidege, mégis mohón hozzásimultam.
Hirtelen hagyta abba, gyengéd, határozott mozdulattal tolt el magától.
Zihálva hanyatlottam vissza a párnára, a fejem szédelgett. Valami megfoghatatlan akart előtörni
emlékeimből.
- Sajnálom - mondta, ő is ugyanolyan zilált volt - Ez már túl volt a határon.
- Nem bánom - ziháltam.
Homlokráncolva nézett rám a sötétben.
- Próbálj meg aludni Bella.
- Nem, azt szeretném ha újra megcsókolnál.
- Túlbecsülöd az önuralmam.
- Mi csábít jobban, a vérem vagy a testem? - kérdeztem kihívóan.
- Döntetlen - vigyorodott el röviden neheztelve önmagára, aztán újra komoly lett.”


„– Én őt magát szeretem! Nem azért, mert szép, és főleg nem azért, mert gazdag – vetettem oda Jacobnak. – Sokkal jobban örülnék, ha nem lenne egyik sem. Akkor legalább egy kicsit kiegyenlítődne a köztünk lévő különbség, de attól még mindig ő lenne a leggyöngédebb, legönzetlenebb, legokosabb és legrendesebb lény, akivel valaha is találkoztam. Hát persze, hogy szeretem. Olyan nehéz ezt megérteni?”

„Hirtelen hideg vasbilincsek kulcsolódtak a csuklómra, és az ágyhoz feszítették a kezemet, a fejem fölé.
Az ajka megint ott volt a fülemnél.
– Bella – mormolta. – Megtennéd, hogy nem próbálkozol levenni a ruhád?
– Miért, te akarod levenni rólam? – kérdeztem összezavarodva.
– Nem ma éjjel – felelte lágyan. Az ajka megint lassan, de már minden mohóság nélkül simogatta az arcomat és az államat.
– De Edward, kérlek…
– Nem azt mondtam, hogy nem! – nyugtatott. – Csak azt, hogy nem ma éjjel.”

 
„– Ha álmodhatnék, akkor rólad álmodnék. És nem szégyellném.”

„– Olyan bűntudatosan festesz, mintha valami bűntényt követtél volna el.
– Bűnösnek is érzem magam – motyogtam.
– Szóval elcsábítottad a férjedet, aki egyébként túlzottan is ugyanazt akarta, amit te. Ez még nem főbenjáró bűn.”

 
„– Az én hangomat is szereti.
– Még szép. – Bella hangja most már jóformán mohó volt. – Neked van az egész univerzumban a legszebb hangod. Ki ne imádná?”

„– Hallgassatok meg! – Edward meggyőző, sima, bársonyos hangra váltott. – Renesmee egyedülálló. Én vagyok az apja. Nem a létrehozója, hanem a biológiai apja.”


„Edwardnak. Edward! Az én életem és az övé egy szállá fonódott össze. Ha az egyiket elvágják, elszakad mindkettő. Nélküle nem élném túl. És ő sem élné túl nélkülem. Egy Edward nélküli világ teljesen értelmetlen. Edwardnak léteznie kell.”


 Ezzel a pár kedves idézettel szeretnék még egyszer Boldog Születésnapot kívánni Edwardnak! :)

3 megjegyzés:

  1. "Egy Edward nélküli világ teljesen értelmetlen. Edwardnak léteznie kell.”



    Igy van:) Köszönjük Stephenie Meyer:D

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Gina vagyok ez igazan kedves volt tőled Nem is tudom mit mondjak hirtelen. Talán csak egy köszönöm Igazán imádni való vagy.
    Puszi Gina

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Nővérkém!

    Szerinted miért tettem éppen azt az idézetet zárómondatnak? :P ... Na ja, pontosan azért, mert "Egy Edward nélküli világ teljesen értelmetlen. Edwardnak léteznie kell.” :D

    Pusza, húgod



    Gina!

    Köszönöm, te vagy a kedves. :) Tudod sokat jelent számomra a Twilight, megváltoztatta az életemet, így legalább ilyesformán törlesztek valamit. :P Hamarosan felteszem a többit is, amik eddig egy másik blogomon voltak, de úgy döntöttem, hogy átpakolok mindent ide, csak még nem jutottam odáig. De hamarosan jön Nessie meg Bella és Meyer születésnapjának idézetekkel megtűzdelt kis bejegyzése. :)

    Pusza, Krisz

    VálaszTörlés