2011. január 14., péntek

Boldog Születésnapot Jacob Black!


Először is, mint minden Twilight Saga szerető, én is szeretnék Nagyon Sok Boldog Születésnapot kívánni Jacobnak, aki ma töltötte be a huszonegyedik születésnapját!
(Jacob Black, született 1990. január 14.-én.)





„Csodálkoztam, hogy miért van szüksége egy ágyra az alvást nem igénylő szőkének.”

„– Rosalie, tudod, hogy lehet vízbe fojtani egy szőke nőt? – kérdeztem anélkül, hogy megálltam, vagy ránéztem volna. – Tükröt kell ragasztani egy medence fenekére.”

„– Figyu! Tudod, hogy hívják a szőkét, akinek esze is van? – kérdeztem, majd levegőt sem véve folytattam: – Golden retrievernek.”

„– Nem olyan nehéz kitörölni egy szőke nő memóriáját – vágtam vissza. – Csak bele kell fújni a fülébe.”


„Que Quowle”
Jelentése: Maradj velem, örökre!
(Kwop kilawtley)


„Emlegesd a farkast – motyogta –, s az máris a kert alatt kullog!”

„– Mi a reggeli? – kérdeztem egy kissé gorombán. – Nullás vagy AB pozitív?”


„– Mert te vagy az, aki ezt mondta nekem. Emlékszel? Ugye azt mondtad, hogy összetartozunk? Hogy egy család vagyunk. Azt mondtad, nekünk kettőnknek ez a sorsunk. És… így is lett. Ezt akartad.
(…)
– Azt hiszed, hogy a vejemként a családom része leszel?
(…)
–Nem! – tartott ki Jacob. – Egyáltalán hogy értelmezheted így a dolgokat? Az isten szerelmére, ő csak egy kisbaba!
– Pontosan! – kiáltottam.
– Tudod jól, hogy nem úgy gondolok rá. Szerinted máskülönben Edward életben hagyott volna? Csak azt akarom, hogy ne essen baja és boldog legyen. Olyan rossz ez? Te annyira mást akarsz? – ordított vissza.”


„– Te nyavalyás korcs! Hogy tehetted? Ő az én kisbabám!
(…)
– Nem direkt volt, Bella.
– Csak egyszer tartottam a karomban, és te máris azt hiszed, hogy valamiféle idióta farkasjog alapján igényt tarthatsz rá? Ő az enyém!
– Én tudok osztozni – mondta Jacob könyörögve, ahogy egyre tovább hátrált a pázsiton.”



Ezzel a pár, gyönyör – néhol vicces – idézettel szeretnék még egyszer Boldog Születésnapot kívánni Jake-nek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése